Producenci
Zwrot i reklamacja

REKLAMACJA

Jeśli Twoja przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, skontaktuj się z nami na adres: zamowienia@agalia.pl oraz zrób zdjęcia, podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie przez nas reklamacji. Jeśli wybrałeś/aś metodę dostawy kurierem, koniecznie sporządź przy nim protokół reklamacyjny.


ZWROTY

Posiadasz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu zależy wypełnić formularz zwrotu dostępny TUTAJ

Zwrotu nastąpi przy użyciu tego samego kanału płatności.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, zwrot odbędzie się na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Zwrot płatności dokonany będzie przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoplo.pl