Szukaj

Dostawa i płatności

PŁATNOŚCI
Płatność w naszym sklepie odbywa się za pośrednictwem elektronicznego serwisu płatności. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A z siedzibą w Sopocie, ul. Haffnera 6, kod pocztowy: 81-717, KRS: 0000320590. Obecnie realizujemy zamówienia wyłącznie opłacone z góry.

DOSTAWA

Pakowanie przesyłki zazwyczaj trwa 24 godziny, a następnie wysyłane jest wybraną przez Ciebie metodą:
- paczkomaty InPost (termin dostawy 1-2 dni roboczych od daty nadania) w cenie 12 zł
kurier DPD (termin dostawy 1-2 dni roboczych od daty nadania) w cenie 15 zł
Pracujemy nad opcją wysyłki zagranicznej.
Dokładamy wszelkich starań aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej :) Jednakże istnieją momenty, kiedy czas wysyłki może zostać wydłużony: brak towaru, wydarzenia losowe lub specjalne akcje promocyjne. Oczywiście zostaniesz o tym wcześniej poinformawany/a.

REKLAMACJA
Jeśli Twoja przesyłka dotarła do Ciebie uszkodzona, skontaktuj się z nami na adres: zamowienia@agalia.pl oraz zrób zdjęcia, podaj jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie przez nas reklamacji. Jeśli wybrałeś/aś metodę dostawy kurierem, koniecznie sporządź przy nim protokół reklamacyjny.

ZWROTY
Posiadasz 14-dniowe prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyny. W tym celu zależy wypełnić formularz zwrotu dostępny >TUTAJ<, wypełnić i odesłać razem ze zwracanym towarem na adres: Agalia Store ul. Śliczna 34a/55 31-444 Kraków.

Koszyk

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów